vår i luften?!

Vilket väder vi har haft i några dagar! Det känns verkligen som om våren är på intåg, men ack så lurad man kan komma att bli.. det är ju ändå bara mitten på mars.
En av mina favoritårstider är just våren, älskar när solen smyger sig fram och man känner värmen..
Det allra bästa är när det börjar bli grönt på träden o små vårblommor dyker upp..
Fick lite vårfeeling redan i onsdags... när vi kom hem efter jobb o skola/förskola stannade vi ute på gården, barnen lekte o jag vårpysslade lite, sopade undan lite grus och plockade bort lite av vinterprylarna. LOVLEY : )
 
Idag har tjejerna haft en varsin kompis här hemma, det lektes på som bara den! Jag passade på att baka bröd, nytt recept som jag kom över "morotstekakor"!
 
Det är inte alltid prydligt i barnen rum, om än jag skulle vilja de ; )
Såhär ser det ut när de minsta brudarna har lekt en stund ; )