Rätt plats

Lite mer än en vecka på "nya" jobbet..

Jag var lite orolig att jag skulle ångra mitt beslut, men än så länge känns det helt rätt!
Jag känner mig glad och lättad, o det känns kul att jobba som förskollärare igen, kanske " nyhetens behag"?! De återstår att se ; )
 
Vardagen och veckorna rusar fram i väldig fart! Lördag igen, vilket är skönt.. men svårt tycker jag att balansera alla måsten, aktiviteter, ev. Kalas, "bara vara" eller hitta på nåt.. Allt ska ju hinnas med, men ändå bör ju helgen vara en slags återhämtning...
Hur/ Vad gör ni med era helger?
 
I vilket fall som helst så har vi denna lördag gjort lite måsten och lite roligt : )
 
Vi började med att dra iväg till frissan för att trimma till Albins rufsiga kalufs : )
 
Sedan åkte vi lite skridskor och grillade korv. 
Det blev en snabbsväng till Eskön och sedan lite matshopping!