lördagkväll 26maj

Nu är vi i Bodrum!

Jag har verkligen flugit! Det är helt ofattbart..men det var helt okej =)

Nu är det ”bara” hemresan kvar….hoppas den också går bra!

Vi landade igår ca 10.30 (svensk tid) vi kom fram till hotellet, vid 13-tiden, då började vi med lunch på restaurangen på hotellområdet.

Sedan badade vi resten av dagen, det var okej väder när vi kom fram, lite molnigt och ca 22 grader. Idag har det varit strålande sol och betydligt varmare i både luft och vatten! På eftermiddagen idag bar det iväg in till Bodrum city på en guidad tur samt shopping. Shoppingen var superkul, mycket pruta blev det och en hel del fynd ;)

Det blir absolut en tur till in till shoppinggatorna i Bodrum !!

Nu har vi käkat middag, maten är helt okej, för barnen blir det mest pizza ;) Nu visas melodifestivalen på storbild på hotellet. Jag och Albin tog en liten paus på hotellrummet ;) Nu ska vi återgå till att vara sociala =)

O förresten, igår var det min födelsedag- jag fyllde 30! (gahh) När vi käkade middag igårkväll kom de turkiska servitörerna med tårtor med tomtebloss i och sjöng happy birthday, detta hade syster yster med familj fixat sedan innan =) Jag fick också fina presenter! Tack tack för en fin kväll =)

 









#1 - - Lena:

Hej vännen!!!!



Så glad att får ett livstecken från er! haha!



Skönt att resan gick bra!

Hoppas ni får en fin vecka med bra väder, god mat och skapar fina minnen!

Jag vill höra ALLT när ni kommer hem!



Kram!!!!