Göra ingenting...

Jag har så himla svårt att göra ingenting, varje ledig minut har jag nånting att göra o har jag inte det så hittar jag på nåt..

Jag skulle egentligen behöva göra ingenting ibland tror jag, just nu är jag bara så trött, skulle kunna somna så fort jag sätter mig ner..

Men jag är verkligen hopplös, det är full aktivitet från morron till kväll, vardag som helg, jag stressar för att hinna göra allt, gör jag inget blir jag också stressad över det...ja, de är inte lätt att göra rätt ;)

Sover dessutom inte alls bra nuförtiden, Elma bökar o ryggen besvärar som mest på natten =(

Imorrn slutar jag tidigt o på torsdag har jag tagit ledigt! Då ska vi göra nånting roligt MEN också boka in att "göra ingenting" =)


Vilket underbart väder det har varit några dagar förresten =) Härligt!!!
#1 - - Lena:

Jag tror att vi lider av typ samma lika...jädra sjukdom!!! ;)