Skärpning på mig ;)

Har legat lågt med inlägg de senaste dagarna...
Kanske beror det på att jag känner lukten av semester ;) bara två dagar kvar på jobbet nu, sedan 7 veckor av ledighet!! HÄRLIGT!
Hoppas såklart på en underbar sommar med massor av sol och bad!

Idag har jag klippt gräset, hua vad tråkigt det är...! Hur ofta klipper ni era gräsmattor?
Vi klipper alldeles för sällan då det hinner bli föör långt mellan gångerna, denna gång pga av allt detta regn!!!

Nu är också midsommarplanerna spikade, i år ska vi vara hos syster med familj!
Det blir nog trevligt, men ändå en annorlunda midsommar då det är första gången på 29 år som jag firar midsommar någon annastans än i Bönan...

Av olika anledningar kan vi i år inte vara där, det är en underbar plats men tyvärr finns inget hjärterum därför inte heller något stjärterum.......
#1 - - Lina:

Oj då det lät ju inte alls roligt....att det inte finns hjärterum alltså! Hoppas ni får en fin midsommarafton iaf! kram kram

#2 - - Johanna Olsson:

vi ska vara hemma hos oss och åka till Böna Sand till kl.14, kommer ni dit?

kram

#3 - - Anna:

Klipper oxå alldelles för sällan, gräsklipparen fick jobba stenhårt denna gång!!! men det blev fint =)

7 veckors ledigt, va underbart, hade helt missat att du ska vara ledig så länge men toppen då kan vi hitta på något när jag oxå blir ledig och gå på promenader på kvällarna! Saknar Dig!!!!!

Trist med inget hjärterum men förhoppningsvis så blir det bättre. Hoppas att ni får en underbar midsommar. Vi blir hemma på gården!

Stor Kram

#4 - - Lena:

Åh! Härligt med ledighet, vi MÅSTE ses! ;)



Här hemma klipps gräsmattan typ 2 gånger i veckan. Jag har en make som är helt fanatisk med den där gröna grejen där ute! ;)

Men det är bra, då kan jag koncentrera mig på roligare saker! Hihi!



Otroligt ledsen för din skull angående midsommar...så jäkla trist!!!

Men tur att du har syster din och att ni kan fira tillsammans på ungefär samma sätt iaf...trots det icke existerande av Bönan. =(



Ha en fin sista dag på jobbet...snart är du ledig i 7 hela veckor...gött!!! =)



Kram!