sista sekunden..

Idag var vi bjudna på dop, då barnens tremänning Wilma döptes. 

 

Jag hade lovat att göra tårtorna till dopfikat så imorse fixade jag ihop två tårtor under rejäl tidspress dessutom..

Tidsoptimisten (jag..) tyckte att det var lungt med tiden..till en början.. Vi käkade frukost strax före nio, dukade undan och jag gick o duschade o gjorde mig iordning, fixade fram kläder till barnen..
Tiden drog iväg, strax efter 10 började jag med tårtorna, vi skulle lämna tårtorna i Bomhus (ca 25 minuter härifrån) 11.30!

Jag hade med andra ord EN timme på mig, än hade jag inte fixat håret *SHIT*

Tack och lov hade jag förberett dekorationerna till tårtorna igår!

11.05 åkte vi hemifrån, *pust* köket var inte i form när vi lämnade det...men två tårtor fick vi med oss och värdinnan blev nöjd..tror jag ?!





Tack för att vi fick vara med o dela denna dag med er =) Kram

GRATTIS till F som fyller år idag!
Vi har inte firat så mycket idag eftersom vi var bjudna på dop.
Men vi väckte iallafall pappan i familjen med paket imorse och avslutade dagen med en smörgåstårta.

 

Nu sover barnen och vi ska kolla på en film vi påbörjade igår, o kanske blir det nå mumsigt att äta på också =)

Skickar några extra grattiskramar till fina Engla som ocskå fyller år idag, KRAAAM =)






#1 - - Lena:

Superfina tårtor, men rackarns vad du måste ha legat i för att få dem klara!!! impad



Kram!

#2 - - Linda Lottsfeldt:

Vilket vackert barn du hade på bild =)

Tack idag för att ni ville dela denna speciella dag med oss samt ett STORT tack för dom underbara tårtorna, synd bara att jag inte fick äta av den =( men hörde att den var jättegod....

Kramar från oss

#3 - - Anna:

Underbar tårta! Du är så himla duktig och talangfull!!!!!!! Älskar de söta blommorna och kronan!



Tusen tack igen för att du/ni kom i håg Engla, hon bär runt på den lilla buren och kollar att vi alla är friska & vi har fått en och annan spruta oxå!



Kramar i massor