Inte många timmar kvar

Nu är det bara några få timmar kvar på en lång härlig semester...som dock ändå gått för fort ;)

Vardagsstressen har redan börjat, i säng i tid förbereda med kläder o packning till barnen o mig med =). Inte nog med det, nu har vi ju lille valpen också som vi har packat till;) han ska ju följa med F på jobbet.
Jag börjar med en lååångdag 9-18.30, då likaså barnen dock inte riktigt lång som min men nästan f hämtar dom 16.30, ingen mjukstart direkt...
Albin har dagisångest, han vill inte gå imorrn, han grinade när han somnade...

Blir en tuff första dag tror jag...för hela familjen..

Kram o gonatt!

#1 - - Johanna Olsson:

åååå vilken lång dag du har.. jag har 7.30- 18.30... :)

#2 - - Anna:

Det kommer att gå bra bara ni alla är på plats ska du se!!! men usch vilken lång dag du börjar med.....

Jag och Engla är själv hemma, känns väldigt konstigt...men skönt! Är dock lite orolig för hur det ska gå för Mateus hos mormor....första gången utan mig och F! Engla är tokförkyld så det blir kanske en wabb imorgon... hoppas inte, jag hoppas att en god natts sömn ska hjälpa! Stor kram