En vecka kvar

Om en vecka idag är jag på jobbet, då är ledigheten på 7 veckor över.
Det känns okej att börja jobba, men jag längtar inte direkt...

Nu gäller det att njuta av den sista veckan, så gått det går vi har mycket "måstegrejjor" som också ska göras.

Idag har jag o barnen var en sväng till jobbet o hämtat schema o kollat läget ;)



Elma har ju nu fått så långt hår så det bara måste sättas upp på ett aller annat sätt varje dag, annars ser hon ut som ett troll =)

Jag tycker att det är svårt att hitta fina spännen och lagomt stora/små snoddar.
Igår var jag på Ica Maxi, där hittade jag en hel del spännen o snoddar, värt att kolla in =)



Medans jag sitter o uppdaterar bloggen sover Elma och Albin leker med en kompis!


#1 - - Anna:

På hm har de mycket små snoddar som jag tycker är jätte bra. Hon har verkliem änglahår. Sköt om så här på sista veckan. Kram Anna

#2 - - Lena:

Min sista vecka också...