pärlaffären och tygaffären!

Albin känner mig för bra =)

Idag på eftermiddagen tog jag med mig barnen och åkte ner på stan, när vi klev ur bilen sa jag till Albin att nu ska vi bara gå på två affärer lite sanbbt..gissa vilka?!

Albin svarar min utan att tveka en sekund: -"pärlaffären" och "syaffären"!

Ja, mycket riktigt! Det var Hobbyshopen och Olssons tyger vi skulle uträtta lite ärenen på ♥


I förmiddags var det kyrkis för Albin och efteråt åkte vi till Köpis och inhandlade nya allvädersstövlar sedan mötte vi upp familjen Jonsson på Mc Donalds där vi käkade lunch =)

Nu sover kidsen och vi kollar på Idol...men jag inte riktigt ro i kroppen att bara sitta och glo på tv så jag gör ju såklart flera saker samtidigt ;)

Bloggar lite och grejjar vidare med smyckena =)

Glöm inte "Cirkus Möller" ikväll 21.30, det ska iallafall inte jag göra =)



#1 - - Lena:

Haha!!!



Jag är likadan....springer om kring och donar lite, bloggar, läser bloggar...men Magnus får inte byta kanal! haha!!!



Har du sånt grönt tyg? nyfiken

I sådana fall är jag riktigt sugen men jag tror utan stjärna i sådana fall...haha!



Kram!!!