Frånvarande...

Ibland räcker inte energin till allt, tyvärr så är det då bloggen som då får lida..

Egentligen borde jag kanske sluta blogga överhuvudtaget..
Jag har precis fått höra att jag borde sluta tänka på mig själv...

Jag bör inte göra saker för mig själv, utan endast för mina barn..



Det är de orden som är sanna som tar hårdast..

Jag har mig själv att skylla till att vårt liv allt för ofta är ett kaos!

Ni är mitt bollplank, här kan jag skriva av mig och få utlopp för några av mina aggressioner...som jag kanske inte heller borde ha..

Jag SKA tydligen alltid vara glad och positiv, aldrig få bli arg, frustrard eller ledsen, det är mitt eget fel!

Jag vet att jag borde ge dom mera tid, jag borde ägna allt åt dom, kanske jag var en egoist som skaffade barn från början?!!

JAG ångar INTE mina barn, men får allt för ofta höra att jag inte förstår var det innebär att ha barn...att det är synd om dom, framför allt Albin-stackars barn!

Ni som följer min blogg vet vem som ger mig dessa tankeställare och trycker ner mig än längre ner i min lilla grop..
#1 - - Anonym:

suck.. det är det enda jag har å säga om denna person men.. du ska veta att det INTE alls stämmer! Du är en jättebra mamma och fru. Lyssna inte till de som bryter dig ner, ta kraft från de som försöker att lyfta dig. Du kommer må bättre

Kram, jag älskar dig. Du ger mig kraft att orka, ge dig själv lite kredit för allt slit du ÄR bra!



Tack för igår, jag var såå mätt men åt en choklad muffins innan sängdags :)

#2 - - Pernilla:

Jag vet inte vem det är som säger så till dig men det känns som att det inte stämmer. Mycket varför jag läser din blogg är ju ditt liv som mamma och jag tycker du verkar lägga ner en massa tid och energi på dina barn! Stå på dig och lycka till!

#3 - - Madelene:

Det är alltid avundsjuka människor som kommenterar/säger nå dyligt. Så ta inte åt dig! Klart att man lär få tänka på sig själv ibland fast att man har barn, bland de dummaste jag har hört. En annan slutar ju inte att existera bara för att får barn. Nä mitt råd är att inte lyssna på dessa människor, dom vil ltrycka ned dig, visa istället att du klättrar uppåt så ger dom nog snart upp, då blev det inge roligt för dom.



Läser din blogg och gillar oxå det du gör, syr kläder till dina barn osv, hur många gör det??



Go Girl!