Avkoppling

Idag har jag och en av mina bästa kompisar varit på spa!
Vi hade bokat en "må bra dag"( 3 timmar) ,en 30 minuters behandling (jag tog spamassage och M tog ansiktsbehandling), bubbelbad, bastu och lunch (sallad) & frukt ingick.

Det var enormt lyxigt att få komma iväg några timmar o bara tänka på sig själv. Vi åt god sallad och bubblade o bastade om vartannat, sedan var det dags för våra behandlingar! Vi hann umgås och prata alldeles själva, vilket var ett tag sen =)

Hoppas det blir fler gånger, kanske vi kan gå ett helt gäng =)
Rekomenderas!



Matilda i bubblet



Jag provar bastuskåp



...inte världens snyggaste bild..men men det bjuder jag på ;)



Vi blev hämtade av M:s fina Idun ( o Iduns pappa då förstås ;)), kolla in hennes söta huggtänder =)



Hemma hade det flytit på under dagen som jag varit borta, resten av familjen hade spenderat nästan hela dagen ute i snön, mycket bobåkning hade det blivit och en snygg snögubbe hade dom gjort !




Närjag kom hem gick jag o barnen ut på en promenad med sparken o Elma i pulkan, det blev en snölykta oxå..tyvärr så ville inte ljuset lysa särskilt länge då det blåste lite för mycket..

Nu är det dags för lite lördagsmys för mig o F, godis o en film!



#1 - - Matilda:

Tack för fantastiskt skön o trevlig em! Måste göras om!

Gofia min, vilka fina tänder du fångat på bild men hur faan ser mamman bredvid ut! Herregud, retuschera!!Haha.

Kraam

#2 - - Johanna Olsson:

Vilken härlig dag ni verkar haft! -smått avundsjuk :)