ärenden

Idag har jag gjort ganska många måsten. Dagen började på öppna förskolan där jag hämtade upp lite kläder som jag haft till försäljning, dock utan större framgång..

Jag fick med mig en av mammorna, L, så drog vi vidare till Köpis för julklappsinköp!

Har köpt alla julklappar till Albin, blev några grejer till Elma mest sånt som hon behöver, typ pyjamaser och strumpor..inte så kul kanske men hon har ju redan allt...

När vi hämtat Albin på förskolan och ätit mellanmål åkte vi o storhandlade, då kylskåpet i princip  var tomt ;)


Vi har hunnit med lite roligt oxå =) Medans jag lagade mat hade resten av familjen brottningsmatch i vardgasrummet som uppskattades av både stora o små, hihi

Efter maten gick jag o Albin ut o åkte en tur på sparken, skottade lite o åkte pulka =)

Kram o Gonatt!