Premiärdopp ute

Idag var Albin sugen på att bada ute, så vi tog ut en balja o fyllde upp!

Eftersom vi bara har kallvatten i slangen så hällde jag i lite hetvatten så att det inte skulle bli iskallt, var ändå för kallt för min smak...kanske 20-22grader..

Elma ville ju såklart oxå hoppa i vattnet, hon älskar vatten precis som storebror =)






Elma fortsätter att vägra äta mat med sked..
Idag gjorde jag iordning "plockmat" till lunch, pasta, falukorv, broccoli, minimorötter och blomkål.



Hon åt faktiskt upp nästan allting, serverade dock inte hela tallriken utan gav henne några bitar i taget .



Till kvällsmat åt hela familjen pannkaka!

 

#1 - - Lena:

Åh, vad härligt det såg ut att bada...jag vill dock också ha det varmare, jag är en riktig frysgorda jag! =)



Inte roligt med maten. Ingen aning om vad du ska göra, har aldrig haft problemet då både Tuva-Li och Theodor alltid har ätit bra och allt.



Vad säger BVC?



kram!