Då ska man bli...

...vuxen på riktigt då !

Jag ska gifta mig !
Det är väl sista steget in i vuxenlivet de...eller iochförsig så dricker jag ju varken kaffe eller te så riktigt vuxen är jag väl inte än ;)

6:e mars när vi döper Elma har vi bestämt att vi ska slå till med bröllop oxå...så blir det gjort!



#1 - - Anna Hervestad:

Grattis, vad roligt för er



Hoppas att alla förberedelser går bra och njut när dagen kommer för det är verkligen en dag du kommer att minnas



Kram Anna

#2 - - Nina - Mamma till theo <3:

Jätte glad för er skull :) ska bli roligt att få vara med och minnas den dagen. tack för inbjudan :) Kramar

#3 - - Lena:

ÅHHHHHH!!! VAD ROLIGT!!!



Grattis!!! Glad jag blir för er skull!!! =)



kram!

#4 - - Helena Bäcklin:

Grattis! Vad härligt! Ha en underbar dag!

#5 - - Johanna Olsson:

Dagens, veckans, årets chock men vilken härlig chock! Tack för tidpunkten.. ;) Men det är klart har ju inte sett någon inbjudan än så det är väl ingen panik med outfit eller bebisfödande..

Spännande att gifta sig, det kommer att bli sååå annorlunda! Skoja bara.. det blir praktiskt bra och ni ääälskar ju varann

Puss på dig

#6 - - Bella:

Grattis till er båda, jättekul tycker vi kram Bella, Micke och Elin:)

#7 - - Lena:

Vet inte om det kanske är jag som smittat Tuva-Li?!



Min mage var i riktig obalans igår och vid 18 på kvällen kräktes jag upp allt jag ätit under eftermiddagen! =(

Trodde det kanske berodde på bebisen men nu tror jag mer på magsjuka eftersom Tuva också blev dålig. De sa inget på förskolan om det gick magsjuka när jag ringde så jag tror inte det...



Men vi kräktes bara en gång som tur var! Avskyr att må så dåligt!!!



Får kurera oss ihelgen och hoppas att inte Magnus och mamma blir dåliga också!



Kram kram!