Snart höst!

Hösten är på ingång, det är kallare i luften och kvällarna blir allt mörkare.
Sommaren har varit alldeles för kort i år tycker jag...den är ju dock inte helt över än =)

MEN det är iallafall dags att beställa mössor  till hösten och vintern =)

Nya tyger kom på posten igår, många fina färger och kombinationer!

Inom kort kommer mina höstnyheter på http://personligapresenter.webb.se

#1 - - Johanna Olsson:

ja du har rätt snart knackar herr höst på ordentligt! Nästa sommar tror jag kommer bli så mycket bättre då de små kan vara med mycket mer. tänk att din lilla inte är så liten längre, hon fyller ju ett år!

Gratta Fredde på sin födelsedag.

Kram på dig

#2 - - Nina: Mamma till theo & ludvig <3:

Hej :)

Ja du tyvärr är det så att han säger att han vill att vi ska flytta så han slipper gå på dagis och vill gärna byta dagis med :( ... tyvärr pga den pojken ja. Men jag lider med den pojken oxså pga att de är inte hans fel utan hans föräldrars fel fått höra så mycket om dem så jag tycker synd om pojken :( ... men iallafall har jag pratat med personalen (den enda som är kvar av de tre) och ska ha ett möte nästa vecka, hon skulle tala om när hon hittat en tid som passa. något lär göras, jag tänker inte låta theo må dåligt av att gå till dagis. och jag mår dåligt av att jag måste lämna honom där när jag ska göra vissa ärenden som jag ej klarar av att hantera båda barnen med ännu har ju inte vart 2 barnsmamma så länge ännu :( inte riktigt vant mig!



men du är ju lite nojig du vännen ;) smittas minst lika mycket på dagis som på öppna skall du veta hehe. vissa virus blir våran barn imuna mot med tiden oxså :) ... tycker helt klart vi ska göra sällskap dit :) öppnar ju nu igen vecka 34!



och jag måste beställa mössa av dig åt ludvig :)

theo kan ju ha sina ännu så de får han dras med ett tag till ;) haha!



Hoppas allt e bra med er :)

börjar albin på tisdag nu?

Kram