Underbetalt!!!!

Nu sitter jag på tåget, snart hemma i Gävle igen efter 4 dagar på bortaplan!
 
Jag har såklart saknat alla därhemma, men vilken möjlighet till "verklig" egentid jag haft under dom här dagarna..!
Igår eftermiddag/kväll tog jag, tillsammans med några tjejer i klassen, en sväng in på storstan i Sollefteå 😉käkade, umgicks och hade trevligt : )
 
 
Jag var lite nervös att jag skulle vara äldst på utbildningen, att alla skulle vara alldeles färska ditekt från gymnasiet...men så var det inte!
 Faktiskt så är vi relativt jämgamla allihopa o de flesta har barn o familj :)
 
Utbildningen verkar tuff men rolig!! Jag tror att det är ett roligt yrke som passar mig, mer än vad jag kanske trodde innan jag kom hit 😊😊
MEN jag har dock STOR ångest (som vanligt !!) Ifall jag ändå ska krypa med svansen mellan benen o gå tillbaka till jobbet ...
Det är inget annat än en tent ekonomisk fråga..återkommer...!
Kram