Inte som planerat

Denna vecka skulle bli Elsas första "riktiga" vecka på förskolan och jag skulle börja plugga !
Så blev det inte direkt..vi inledde veckan med två VAB dagar, då Elsa åkt på sin första "dagisförkylning ", vilket iochförsig var väntat..
Det blev ju då inte mycket pluggande för min del, förutom de få timmarna hon sovit och några kvällstimmar som jag fick till..
Igårmorse var hon redo för förskolan igen! Men då vaknade Albin med feber och har varit hemma två dagar..
Det har ändå funkat relativt okej för mig att plugga med Albin hemma..han sköter sig mest själv, iallafall när han är sjuk då han mest vilar o kollar på tv!
 
Så trots sjukdomar o vabb så har jag kommit en bit på väg med första arbetet, som handlar om dokumentation och journalföring.
Det är mycket att bita i..fotnoter, referenser, källförteckning....o slla nya termer..ja som sagt..jag har lite att göra! ;)
 
Vad det gäller min ångest över löneläget så har jag lagt det på is lite..
Jag tar det lite som det kommer..har också kollat upp det ytterligare och det verkar ändå g a n s k a hoppfullt att lönen ligger högre än "på papperet"...!