Turkiet 2012

Under 2012 fyller jag och F 30!
SHIT så gammalt det låter...men det tar vi en annan gång ;)

Jag är ju inte alls någon festmänniska, så fest blir det inte! Men 30 är ju 30, så något speciellt vill man ju göra..

Jag har funderat ett tag på vad jag skulle hitta på till F, har funderat på en resa!?

Jag som aldrig har flugit, har inte haft någon som helst plan på att göra det helller..tills nu!

Syrran + familjs ska till Turkiet i maj - 25maj åker dom, på min födelsedag!

Då bestämde jag mig! Ska det nånsin bli någon utlandssemester så blir det då!

Så i smyg har resan bokats, och igår överraskade jag F med VÅR 30årspresent ;)





#1 - - Lena:

WOW!!!!



Faan vilken bra present! Vad tyckte F???



Guuud så underbart att åka utomlands...vi hade också planer på turkiet i maj då vi hittade all inclusive resor för alla oss fyra för 11.000:- men men. Vi bokade, tyvärr, aldrig! =(



Kram kram!



#2 - - Anonym:

Kul att ni kommer iväg, synd att det inte var med oss bara.. :)

Du kommer alltså både dricka och flyga på samma dag, en helkonstig dag för dig! hahaha, kanske blir mycket dricka om du blir nervös ;)

#3 - - Nina: Mamma till theo & ludvig <3:

Ååå vad skoj :)

vilken rolig ide, och vad skoj att göra det tillsammans med syster o familj :)