Dag 6 - Hjärtskärande

Måndagmorron och dags för förskolan!

Imorse lämnade vi Albin ute på gården och gick sedan vidare in på Elmas avdelning där lämnade jag henne direkt i hallen idag..

Det var en väldigt lessen liten tjej som jag gick ifrån..

Jag satt i personalrummet och hörde min lilla skrutta i rummet intill, hon skrek hysteriskt i typ en kvart, sedan tystnade hon för en stund därefter fick hon bara några gråtattacker ♥

När jag hämtade henne satt hon i en famn o chippade efter andan...

Det är tufft att skola in den lilla mammagrisen som inte varit mer än några meter ifrån mig under 15 månader...
Gångerna hon blivit lämnad kan räknas på en hand...


Men det finns inget annat att göra än att bita ihop..det blir bra till slut..eller hur?!





Till er som läser och vet vad jag har för yrke vill jag säga att här på bloggen är jag enbart mamma, o inte särskilt proffesionell på något vis..











#1 - - Pernilla:

Jag förstår dig till fullo Therese! Tycker du är super stark som kan höra henne skrika. Själv var jag tvungen att lämna stället så jag slapp höra Lina gråta. Men det är ju bara att bita ihop och vi VET ju att det blir bättre. Kram till er båda!

#2 - - Lena:

Oh, vad tungt!!! För er båda!



Hur mycket vi än vet att det blir bättre så nästan spricker mamma-hjärtat när man hör dem vara sååå ledsna! =(



Och det blir bättre!!! Men det är jäkligt tungt i början!

Första tiden när Tuva precis börjat så släppte jag på trycket genom att gråta lite i bilen på väg till jobbet eller på jobbet! Haha!



Gruvar mig för Theodor, han ä inte alls lika tuff som syster så det kan antingen gå sämre för honom= mer ledsen! Eller så går det skitbra då han varit där så mycket med Tuva...vi får väl se. Vi överväger dessutom att Magnus ska ta inskolningen. Men kan jag släppa på den kontrollen?! Hmmm...svårt!



Kram kram!!!

#3 - - anna:

Therese,



Du är världens Bästa!!!!! å Elma oxå å hon kommer att vänja sig även om det kommer att ta tid!

Saknade dig i vattnet i dag, måste köra nästa vecka!!!!!!!!



Stor kram