Oväntat besök...

..igen, denna gång inte fullt så stor i storleken...men otäckt var det ändå!!!

Vi gick upp imorse och höll på att göra oss iordning, när jag ber Albin att gå in i Elmas rum för att Elma då ska komma efter honom o leka sitt eget rum (hon vill gärna störa sin bror i hans rum...)

Albin ropar förskräckt efter mig -Kom o titta mamma!!

Jag hör på tonläget att det är nåt skumt på G...

När jag försiktigt kikar in i rummet ser jag denna lilla krabat:



JA, det är en MUS!
PÅ den här bilden ser man att musen är rätt trött...typ halvdöd, men jag var helt säker på att den levde när vi såg den...livrädd att den ska kuta iväg!

Jag fångade musen i en burk och la ut den i buskarna.....



...................................................................................................................................................

Igår fyllde jag ju år, 28 år, det hör ju på något vis till att det kommer nära och kära för att gratulera..

Så blev det även denna födelsedag, mycket fina presnetr fick jag oxå trots att jag sagt att jag inget ska ha!!
MEN Tack alla ni som gratulerade mig, hade en jättetrevlig dag!



Smörgåstårta hade jag fixat iordning dagen till ära..



Vad händer här tro???!  ;)
Två modell mindre av kalasdeltagarna i sängen..*busungar*