Dagens inköp!

Igår hälsade jag på hos Lena och fick träffa nya lilla Theo =) Mycket trevligt!

MEN, den männinskan har såå fruktansvärt fint, rent och undanstädat så man får ångest!

Så därför blev det städning och undanplockning av diverse grejjer här hemma, kände verkligen att jag skäms över vårat hem efter igår, Ni har såå fint Lena!!!

Därefter var det dags för lite shopping!

Mestadels olika förvaringar till allt småplock som just nu ligger och skräpar, men som jag inte kan ta bort helt..typ papper, pennor, kryddor o sånt..





Burkar med lock, 59:-/79:- Ikea



I dessa stoppade jag pennor, block och annat småplock..




Små krukor 9:- st. Ikea



Dom hamnade i badrumsskåpet med diverse grejs i bl.a hårspännen..





Urläckra krukor i plast 79:- , Ikea



Den ena ställde jag bredvid spisen för kryddburksförvaring!

Den andra står på byrån i hallen, där har vi en förmåga att lägga ifrån oss allt från mobiler till gamla skruvar...så nu hamnar detta i krukan istället =)





Vit skinnimmitation 95:-/m Owe Janssons




Kuddar 129:- st. Lundins säljlager





Sydde fodral till två kuddar i soffan av det vita tyget (som tidigare var gråa) !




Korgar 79:- st. Ikea



Korgarna fick bli skoförvaring





Salladsbestick blev det oxå! 49:-, Lundins säljlager

#1 - - Lena:

Tack vännen!



DU har OCKSÅ fint hemma!!! Och nu har du det ännu finare efter allt ditt slit! =)



Jag önskar jag vore lika duktig som du på att sy och göra smycken och grejer...du är verkligen kreativ! Det är inte jag! =/

Har visat alla som varit hit mobilen du sytt till Theodor, alla tycker den är superfin!!!

Jag älskar den!!! och idag hade jag halsbandet Johanna hade gjort, passade mig bra!!!



Kram kram!



#2 - - Johanna Olsson:

ojojoj vad du har legat i å shoppat å grejat! Ska bli spännande att se om alla utlagda pengar funkar som det är tänkt.. :)

kram