21 minus!!!

HUA!
Idag blir vi inne, iallafall barnen, Elma är för liten för denna kyla och Albin har lyckats dragit på sig feber och krupphosta har han på nätterna =(

Jag skulle behöva komma iväg o handla lite..men men får se om det hinns med till kvällen när pappan kommer hem.

Är ganska trött på den här vintern, nu har man (jag) väntat o väntat på att det ska komma snö! När den äntligen kommer är det såå kallt att man inte kan ta sig ut med den minsta skrutten, inte heller kul för Albin när det är över 10 grader =(

Osså tycker jag att det räcker alldeles lagomt med snö nu, inget mera snöandes tack!
Snacka om att man aldrig blir nöjd..o för att inte tala om I-landsproblem =/

#1 - - Lena:

Haha! Jag känner likadant!

Innan jul bad jag om snö och minusgrader, nu vill jag bara att det ska bli vår! =)

Tänk vad skönt att slippa alla kläder och bara kunna öppna dörren och gå ut...



Näe, tre veckor kvar nu bara. Men precis som du kände så känns det som en hel evighet är kvar!!! Gud vad tråkigt det är nu...som en lång väntan bara! suck



=)



Vi har inget namn riktigt än...svårt den här gången!

Har funderat på Elias (familjenamn på båda sidor), Theo (vi tycker det är fint och passar bra ihop med Tuva-Li) så vi får se vad det blir.

Nackdelen att jobba på förskola är ju att namnen redan kan vara lite "upptagna" men men.

Jag har tyckt om Knut också. Skulle vara coolt att ha ett namn som typ ingen annan har och min farfar hette det. Men Magnus totalvägrar! skrattar



Har du nå bra killnamn-förslag?



Tack så mycket! Då ska jag komma och hämta det. Kommer i veckan någon gång så kan jag komma själv, Magnus är ledig nu och det är skönt att få åka iväg lite själv också! =)

Men jag ringer innan!



Hoppas Albins feber går över snabbt och att minusgraderna sjunker så ni kan komma ut lite! =)



Kram!