Parkeringsböter


Ja, jag har lyckats få parkeringsböter...klumpigt värre! Får skylla på att jag är en stressad småbarnsmamma utan koll som dessutom inte kan läsa skyltar..nog om det!!!

Min sköna böna har för vana att vilja vara vaken på natten efter 3 o fram till ungefär 7-tiden, lagomt tills den andra busskrutten behagar vakna, hur får man bättre sovrutiner på den lilla???

Igår var Albin på bra humör faktiskt, det ser vi inte så mycket av här hemma, så det var skönt att se att min gulleprins faktiskt finns därinne nånstans i allt det arga.

MEN han hittade istället på massa tok, klippte bl.a av en sladd till batteriet i telefonen så det blev kortslutning-började ryka och glöda- o självklart blev juh telefonen helt kaputt oxå...

Det kunde juh ha gått väldigt illa för Albin så jag är dock glad att vi bara fick köpa ny telefon ..

Idag har jag varit o valt ut bilder på Elma, som vi knäppte förra onsdagen, dom blev helt underbara!!!
Måste varmt rekomendera fotografen, supergullig tjej, tar jättefina bilder ser proffsiga och moderna ut!!
Hon frågade även om Elma fick vara med på hennes hemsida =) o det fick hon såklart, så hon kanske hamnar där framöver..

http://idasfotostudio.se/