Ännu en dag jag bara vill glömma...

Idag har Johanna och Agnes varit här och hälsat på, bytte julklappar (väntar med att öppna tills tomten kommer) osså hade vi såklart tänkt att barnen skulle få leka lite...det gick bra en stund.

När vi sedan skulle äta så spårade det ur när Albin ville ha kakor mitt i maten men det fick han såklart inte!

Den vanlliga showen startade, med skrik, slag, flygande grejer och diverse arga hot och fula ord ! Tog ett bra tag innan han lugnade ner sig, men tillslut kom han till bordet och åt upp maten.
Det gick sedan nån timme sedan var det dags igen.....

Jag skäms för mitt barns beteende, jag tycker synd om alla som hälsar på..

Förstår alla er som inte längre vill umgås med oss, kunde jag välja skulle jag inte heller träffa oss...=(

Tack Johanna för att du är den du är, och för det du gör!


#1 - - Therese:

Men du!! hoppas du inte tror att vi inte vill umgås bara för jag e dålig på o komma ut!! Herregud, Albin e en underbar unge o du gör ett toppenjobb!! Jag önskar att jag får hälften av ditt tålamod o lugn när vi får två sen! Jag fattar inte hur du lyckas!! Klanka inte ner på dig själv, utan se allt det positiva och det bra du gör, ger och för över till dina båda sötisar!! Du är en mamma utan dess like!! Var stolt istället!!



Stora kramar!!!