Redan såå otålig!

Börjar bli riktigt trött på denna tjocka mage nu, vill bara att bebisen ska komma ut!!! Tiden går ju bara sååå extremt sakta, förstår inte hur man ska orka vänta det är faktiskt typ 7 veckor kvar = en evighet!
Inge roligt med ryggen heller, har värk hela dagarna ..men men

Behöver tidsfördriv...vad ska man hitta på tro?
Igår sydde jag lite nya påslakan till vagnen, har kommit i en brun period nu lite rädd för att jag redan tröttnat på rosa...
Hjälp vad dyrt det är med påslkanset till barnsängar/vagnar..o inte särsklit fina heller
Ekonomisk som man är köpte jag lite tyg o gjorde som sagt egna =)

Köpte tyg för 150:- o då blev det: Ett lakan, två kuddfodral och två påslakan!

#1 - - Anonym:

Vikka fina påslakan!! Fast jag fattar inte ärligt talat hur du hinner me allt?? Du e otrolig juh =) åsså har du ju jämt så himla mycket ideer,,kan du skicka över lite kreativitet till mig å?? hihi

Kram! å vänta du, 7 veeckor går nog snabbt =)