Motgång, på motgång..

 Vi har haft det riktigt motigt ett långt tag nu....hur mycket ska man orka stå ut med? varför drabbar allting mig/oss?
Just nu, och ofta annars också så går det mesta emot mig och min familj..VARFÖR?
 
Livet är långt ifrån en dans på rosor, när ger man upp...?!
Vart hämtar man energin?
Vad har jag/ vi gjort för att förtjäna allt?
 
Tänk om vi kunde få uppleva en enda dag utan bakslag.....
 



Livet rullar ju dock ändå på.....
 

 
Då F varit upptagen hela eftermiddagen har det inte blivit så mycket jobb i huset idag..
 
Lite mer golv och underarbete på väggen har han hunnit med på förmiddagen.
 
Jag tapetserade köksväggen, med lite hjälp av pappa, då det var skitsvårt att tapetsera på längsen - 3,4 meter själv..
 
 
 
 
 
Jag har varit hemma med barnen, Albin har lekt lite med kompisar, o jag har försökt roa Elma..
 
 
Pärlar ute i solen..
 
 
Har planterat en tomatplanta också =)
Samt några hallonplantot på nya tomten =)
 
#1 - - Hanna :

Vad händer ? 😞

#2 - - Pernilla T:

Tycker ni är fantastiska som håller på och grejar hela tiden! Hoppas verkligen att motgångarna ni har slutar och det på en gång. Önskar er all lycka!