Uppdatering!

Dåligt med bloggande nu...
Jag har ju blivit med iphone =) Så därför använder jag datorn så sällan...jo jag vet att man kan blogga från telefonen med...men jag väljer att använda instagram istället ;)
 
Men jag kommer att fortsätta att titta in här ibland =)
 
Här kommer en liten snabb uppdatering om diverse..
 
Jag jobbar på , just nu är det en intensiv tid med många inskolningar.
Barnen gå på förskolan resp förskoleklassen och det går bra för båda. Albin vill ju dock helst inte gå dit, men när han väl är där så leker han för fullt =)
 
F är för tillfället arbetssökande...han slutade på Bilmetro i början på juli, helt appropå efter 11 år... HELT insane!!!
 
Han är ju då hemma på dagarna, bra för barnen som inte behöver gå så långa dagar och inte varje dag. Men guu så jobbigt det är med en karl hemma, han går mig på nerverna ;) Har köksbordet fullt av lappar när jag lämnar byggnaden på mornarna för att så mycket som möjligt ska bli gjort  här hemma...vilket det dock inte blir..oftast!
MORR!
Han var på en intervju i torsdags och har en annan nu på onsdag..måtte det gå vägen så man får lite rutin här hemma igen..
 
För övrigt så kämpar vi på med Albins outbreaks och härliga attityd (NOT) och Elma mitt i sin treårstrots =)
Härliga tider...
 
Igår var Elma på sitt första barnkalas, hos "hennes" Mateus =)
På eftermiddagen var vi hela familjen på "Trassel i trollskogen", uteteater i skogen i Oppala. Det uppskattades av båda barnen, framför allt Elma hon stortrivdes.
 




 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Madelene:

Dottern Aurora var där med mamma och ser att du fick med dom på bilden, mysigt!