tillbaka

Godkväll i stugorna =)
Nu var det över en månad sedan sist...beökarnan har såklrt minskt drastiskt under denna tid..men nu är jag här igen för den som vill ;)
 
Idag är det lördag - härligt! Jag och Elma är ensamma hemma just nu, grabbarna är på Brynäs matchen.
Vi har lekt, spelat spel o nu är det Pippitajm på tv !
 
På förmiddagen hade Albin hockeyträning, jag o Elma var hemma. Vi var på promenad o hade med oss bästisen Mateus!
 
 
Igår var jag ledig, inte mest för nöjes skull dock =( Vi var på begravning, F:s farfar har efter en tids sjukdom gått bort..
 
 
Men det var inte bara tråkigheter igår,på kvällen hade vi bjudit in familjen Jonsson på mat det var trevligt! =)
 
Idag skulle jag o F egentligen ha gått på bio, Breaking Dawn -del 2, men det blev i sista sekunden hockey då vi fick två biljetter!
 
Men imorrn satsar vi igen =) då blir det biomys, barnen ska vara hos mormor o morfar!
 


Det har ju varit höstlov också för ett tag sedan nu, men iallfall ; ) då blev det mycket skridskoåkning för F och barnen, då jag jobbade.
Jag hade en ledig dag, då vågade tom med mamman sig ut på isen -pinsamt värre med morsan på hal is ;)
 
Albin och Elma är fantastisk duktiga. ja jag måse ju faktiskt få skryta lite..eller hur ;)
Elma provade för första gången i år o jag är positivt övveraskad över hur tuff och modig hon är på isen!
Albin har jättefin teknik o är snabb som bara den!
 
 
 
Nu ska jag gå o rulla köttbullar!