Västerås

Idag tog vi en oplanerad tripp till Bauhaus i Västerås. Vi har beställt dörrar från Bauhaus webshop, men som vanligt hade vi mätt fel =( Så därför åkte vi och bytte storlek på dörren, det blev då Västerås eftersom de inte hade dörren i Uppsala!

Vi passade på att äntligen köpa en ny toalett! Vi har haft våran sedan vi flyttatde in för 9 år sedan, och den har troligen stått där sedan 80-talet...vi har dessutom varit utan spolknapp i över ett år! Ja jag vet, helknäppt ;)

Vi har inte köpt nån för att vi gärna velat ha en förhöjd stol, då det är en sådan vi haft, priset på dessa drar dock iväg men nu slog vi till!



När vi kom hem tog jag o barnen på oss målarkläderna & gick ut o målade, jag på garaget och barnen på ett  bygge Albin jobbat på =)



Imorrn är jag o barnen lediga, då hoppas jag på åtminstone uppehåll så det kan bli lilte mer målning, blir väl dock inte så mycket då vi lär hinna med lite lek också ;)
Kanske också ev. lite packning kan hinnas med..

På Lördag ska förhoppningsvis de nya dörrarna sättas in!