om att göra ingenting..

Idag har vi varit lediga, jag och barnen!

En tur till Fjärran Höjderbadet var inplanerat..

Jag brukar oftast inte tala om i förväg när vi ska göra grejjer...för att Albin, speciellt, blir sååå himla besviken om planerna av någon anledning inte blir av. När man har små barn kan ju vad som helst hända, så därför brukar vi vänta tills in i det sista innnan vi berättar om kula grejjer..

Så igårkväll tyckte jag att då kunde jag ju tala om att vi skulle till badhuset idag..vad skulle kunna hända?!

Inatt vaknar vi av att Elma har kruppliknande hosta och är skållhet =(
Hon hade över 39 graders feber =(

Inte roligt...

Det första jag gjorde imorse var att göra Albin besviken, dessutom på hans namnsdag, jag talade om att vi förmodligen inte skulle kunna åka då Elma är sjuk..

Han blir ju såklart jätteledsen..

Elma är dock sitt vanliga jag, febern är som bortblåst och ungen är ju hur pigg som helst...

Efter en hel del beslutsångest åker vi ändå till badhuset..

Det gick strålande, Albin och Elma har haft jättekul och full fart på båda två, inga tecken på nån sjuka..

På eftermiddagen, efter lunch i solen på altan och en hel del lek blir donnan sämre igen och febern kommer tillbaka =(

Hoppas det inte blir nåt mer än "bara" feber, då var det nog ändå värt det då vi haft en härlig dag =)



Förutom badhuset så var ju planerna att vi skulle göra ingenting, bara ta det lugnt..

Det gick ju inget vidare..

Det har varit full aktivitet hela dagen, efter bad o lunch i solen har jag dammsugit o dammtorkat o hunnit med en sväng till Köpis..