semester...

Semester i all ära..men vart är sommaren???? Fy vilket väder, idag har det verkligen bara öst ner hela dagen =(

Första dagen på sommarlovet inledde vi med två svängar till grustaget i Rörberg.
Jag är mäkta stolt över mig själv ;) kopplade på släpet och drog iväg alldeles själv med barnen. Förutom att jag åkte fel ( hur man nu lyckas med det?!) 2 gånger...gick det ganska bra. Vi fick med oss två fulla släp som jag skottade av med barnens hjälp ;) i regnet....
Imorron hoppas vi på bättre väder ossåkanske vi kan hitta på någon roligare sommarlovsaktivitet ?!
#1 - - Lena:

Ja, vart är sommaren?
Driver café i Långsand i detta väder, knappt en kotte här!
Tack och lov har det hittills kommit få familjer men som handlat mycket!!!
Skräcken ät att gå minus på denna vecka, vi som hoppats på extrapengar till NY.

Modigt av dig att köra med släp! Jag är en fegis som inte vågar...dock skulle vi också behöva till rörberg, kan du köra mig?!

Kram!!!