Superinne med pyjmas hela dagen?!

Ja nu har även vi blivit med "one-piece", eller iallafall barnen..

Har haft svårt att bestämma mig om vad jag tycker om dessa "one piece", heldressar, jump-in´s, jump suit´s - eller vad de nu heter?!

Många på förskolan har en "one piece" så Albin ville också ha en...

Det har varit, och är fortfarande väldigt utplockat av heldressar överallt, har inte velat köpa original då jag tycker att det är för dyrt..

Men igår hittade vi en till Albin på H&M och en till Elma på Lindex, inte alls lika fina som originalen, men barnen älskar dom - speciellt Albin, han skulle helst av allt vilja bo i sin =)



#1 - - Lena:

Förstår dem!



Jag skulle lätt flytta in i min jag också, men att gå omkring och se ut som Barbamamma bland folk gillar jag inte lika mycket! Haha!



Men att barnen har dem bland folk är ju helt ok!



Har funderat att köpa en varsin till T och T jag också men blir för snål...;)



Kram!