Vardag

Imorron börjar vardagen igen, iallafall delvis. Jag börjar jobba men barnen och F är fortfarande hemma så det blir lite mjukstart iallafall, det är lyx att inte behöva hämta och lämna barn ska jag säga =)

Idag har Albin spelat match på riktigt för första gången, det har varit forbollscup på Katvallen i Bomhus. Tre matcher spelade han, tyvär ingen vinst men vad gör väl de ;)

Han är måttligt fokuserade och intresserad...men det kanske kommer..eller inte?!

På eftermiddagen/kvällen har vi kalasat lite, vi började att fira den andra 30-åringen i familjen idag, han fyller nämligen imorrn men då jobbar jag så sent så därför tog vi det idag!

Elma är fortfarande helt utan sina nappar, hon frågar inte fter dom, inte ens när hon blir hysteriskt arg eller ledsen..vilket händer mer och mer nuför tiden ;)

Hon hittade en napp under madrassen i sin säng idag....UPS!
-Mamma mamma kolla min napp!! hihi

ÅH shit, tänkte jag, nu är det kört!
Men icke! Det gick jättebra. Jag frågade vad vi skulle göra med den, hon sa att vi skulle lägga den i burken..Jag föreslog att vi lägger den i ett kuvert o skickar den också till tomten! Det gick lika bra som burken ;)

Såhär bra hade jag inte ens vågat hoppats på att det skulle gå =)