Städning

Idag kom vi hem till ett nystädat hem!
Vi har för första gången provat på att beställa hem "städhjälp" (eller vad kallas det?!)

Köket var skinande rent, putsade skåpluckor, kyl, fläkt och kakel! Duschen avkalkad o skurad, likaså tvättställ och toalett. Golven dammsugna och våttorkade, fönsterbrädor och andra öppna ytot är dammande o torkade, lister och karmar torkade!

F tyckte att det inte riktigt var värt pengarna, då han anser att det tar ju bara några timmar att göra det själv, om man är ensam och har tomt hus...

MEN när ska man hinna det??? Och framför allt när har man tomt hus och är ensam?? Han har ju aldrig gjort detta, det är alltid jag som städar, o jag tycker nog ändå att det var värt det... =)

#1 - - Lena:

UNDERBART!!!



Önskar vår ekonomi såg lite annorlunda ut just nu så vi också kunde ha hjälp med städning!

Du vet ju själv när och hur jag städar, DET är inte optimalt för ett stressfritt liv...;)



Kram!

#2 - - Anna:

Ärligt talat om Han aldrig städar så ska Han inte ens kommentera det utan bara betala!!!!



Jag tycker att det är helt rätt av dig att beställa städning, det kommer jag oxå att göra när vi rustat lite mer å det är lite mer klart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är värt varenda öre, mer tid med barnen och det var ju inte speciellt dyrt! STOR KRAM

#3 - - Lina:

Hur mycket får man betala för städningen och vad baserar de konstanden på? Ytan? vad man vill få hjälp med? vill också!!!!!