Växa genom att våga....

Känns väldigt overkligt och sannerligen mycket nervöst, det drar minst sagt ihop sig till modevisningen på EM-möbler i Valbo!

Jag blir mer och mer fundersam till varför jag valt att ställa upp på denna grej, J som är ansvarig menar att det är bara att hålla upp huvudet och titta framåt..
Yeah..right! BARA..

1. Jag ska gå i minimalt med kläder!
2. Jag ska balansera på en klack på ca 10 cm, hur tunn som helst!
3. Jag har scenskräck och blir supernervös inför folk!
4. Det kommer att vara nästan 300 pers som tittar !

På torsdag är det dags, kl. 12 ska jag vara hos frissan sedan rullar det på...

Jag ser helt klart framemot allt som kommer att ske under dagen, att få bli fixad i håret, sminkad, fotad i fina kläder osv..men när det drar ihop sig till kväll och folk börjar droppa in kommer jag darra kan jag lova, HUA!

Om jag överlever dennna kväll och vågar mig ut på scenen, utan att bryta ihop eller ramla (?!) kommer jag vara rätt nöjd över mig själv när det är över ;)



#1 - - C:

Kommer o kikar på dig imorgon :) lycka till!! Kommer nog gå bra :)

#2 - - C:

Kommer o kikar på dig imorgon :) lycka till!! Kommer nog gå bra :) o du är supermodig!!