vågor

Bloggandet går i vågor, precis som livet självt ;)

Känner just nu att det inte finns så mycket tid för bloggandet, och det bloggandet som jag hinner med känns dessutom oehört tråkigt...

Det händer massor i mitt liv just nu, mycket som jag inte vill dela med mig här men också mycket som jag bara inte hunnit skriva om..



Elma fyller 2 år om 9 dagar, förstår inte vad tiden tar vägen....

Planerar kalaset/kalasen för fullt, tror att årets tema blir Pippi Långstrump då damen just nu bara älskar henne!!
Nu ikväll somnade hon för övrigt med "pippi-pekboken" i famnen, hon skulle "dosa med Pippi" =)

Inbjudningskorten är färdiga och snart påväg ;)


Elma har kommit in i en trotsig period, hon slänger sig på golvet och grinar, hon gapar och röjjer som bara den ganska dryg =P



Modevisningen på EM närmar sig, otroligt stor ångest har jag över detta...vad har jag gett mig in på???
Har varit iväg några svängar o provat ut kläder, skor och smycken.
Ska prova ytterligare en gång, har också fått tid för håruppsättning samt sminkning samma dag som visningen, det ska bli spännande =)

Men jag kan fortfarande inte förstå hur jag kan ha sagt ja till att stega ut fram 300 pers...??!! ;)



Det går framåt med Albin, han är en fantastisk kille som kan om han bara vill!
Vi jobbar stenhårt på alla plan just nu, men vi är på väg i rätt riktning och har fått en del svar som vi så länge sökt...