Hektiskt dag!

Har varit hemma med barnen idag (och igår) då Elma har haft lite feber, varit dunderförkyld o har hosta. Idag har hon dock varit himla pigg, hon och Albin har varit i luven på varandra heela dagen känns det som, det är då man undrar vad man gör hemma ?!

Imorrn ska jag jobba!!

Elma fyller ju år på torsdag, så passade på att baka idag då vi ändå var hemma, är helt slut!
Inte pga av bakningen, men kombon av två vildar, bakning, mjöl och andra ingred. över hela köket! Disk i omgångar, en valp som springer o nafsar o biter..

Det är ju inte så att jag kan nöja mig med att baka en sak i taget. nejdå jag har flera bakverk pågång samtigt..

Bakade kanel/vaniljbullar, chokladbollar, moccarutor och morotsmuffins, lagade också mat mitt upp i alltihopa..

Vi har också hunnit med en promenad i det härliga höstvädret, när Elma skulle sova i vagnen =)






#1 - - Lena:

Faan gumman! Du är som värsta Duracell-kaninen! ;)



Bakverken ser smaskiga ut! =)



Har saknat dig på jobbet!!! Ses imorgon! Kram!