Bus eller Godis?

Både igår och idag har vi fått besök av söta små spöken, skellett och häxor.
Brukar glömma att köpa hem godis varje år, även detta år men vi hade dock lite hemma som vi kunde dela ut=)

Nu har vi laddat upp med godis för fler besök ! Jag antar att det kommer att droppa in ett eller annat spöke fram tom nästa lördag?!

Går ni ut med era barn på "bus eller godis"? Vilken dag är det egentligen som gäller???

På måndag är det den 31 oktober, då är väl egentligen halloween på riktigt??

Vi ska "fira" halloween med syrran o hennes familj, vi har dock inte spikat någon dag än, vi sa måndag först men  kanske det blir till helgen istället....vad tycker ni, när ska man låta barnen knacka dörr??

#1 - - Lena:

Ja, det är samma här!

Områdets barn kommer utspökade och säger "Bus eller godis?". Jag hade köpt hem klubbor som tur var men 18 st är nu slut!?! Så som tur var hade vi lite annat smått och gott hemma! Haha!



Jag trodde ju att eftersom Halloween är på måndag så "firar" vi på fredag men majoriteten här kör idag...men vi har bjudit hit de närmaste grannarna på Halloween fika på fredag och ska sedan ut och knacka dörr så vi kör på det! Har inte folk nåt hemma så är det väl så! =)

Nästa år måste jag nog kolla lite bättre tror jag! =)



Jag tycker det är ok att knacka dörr...roligt för barnen ju! =)



Kram!