Dålig start på helgen!

Igår, fredag, vaknade jag med huvudvärk som höll i sig hela dagen. Jag jobbade men knaprade alvedon..

Natten till idag vaknade jag av hjärtklappning och frossa, jag hade feber =(

Idag, lördag, var vi bjudna hem till syrran på middag och halloweenbus (alldeles fel datum, jag vet!;))

Jag har legat hemma hela dagen med grym huvudvärk och feber..efter några timmars sömn och vila bestämde vi (jag) oss (mig) för att vi ändå skulle åka hem till syrran, för barnens skull, Albin har längtat så efter att få gå ut på "bus eller godis". (Vi hade frågat om lov, vi fick komma även om det fanns risk för smitta?!)

Så det blev en rejäl dos av alvedon samt ipren ;) o vips! Några timmar nästintill feberfri =) med god mat och trevligt sällskap =)

Dock helt slut när vi kom hem, det är nu man inser hur gammal man är när 38 graders feber nästan tar kol på en ;)



Hemma hos syrran var det massor av halloweenpynt, på gården stod denna stubbe med avhuggna fingrar bredvid ;)

Inne hade dom pyntat såå fint med skellett, döskallar, halloweenlampor, spöken, ljus och läskiga spindlar =)







Elmas klänning fyndade jag på loppis förra helgen, passade ju perfekt idag =)