111111

Många ettor idag, dagen datum 11-11-11 =)

Har mycket ont i ryggen nuförtiden, har varit stammis hos en kiropraktor ett tag..

Har nu kommit på att jag kanske har fel säng också?!

Så idag när F kom hem, ringde jag git mormorn & morfarn som kom o passade barnen en stund medans vi åkte till Ikea o provade sängar!

Vi hade släpet med oss, jag hade i princip redan bestämt att jag skulle köpa en fast resårmadrass, då jag tror att jag behöver en hårdare säng än den jag har..

Men icke, när vi kom dit så fick jag hjälp av en säljare som gjorde några test när jag provade sängarna, han påstod att jag skulle ha en "meiumhård" resåmadrass samt en "fast" bäddmadrass?!

Jag blev inte alls nå klokare, så vi åkte hem utan..


#1 - - Lena:

Näe, men vad trist!

Du blir inge bättre?



Trist med sådana här problem då man verkligen känner av det hela tiden!



Kram!