Byta karriär?!

Jag har varit på en arbetsintervju, slängde ihop en ansökan för några veckor sedan då jag såg annonsen och tyckte att det verkade vara nåt för mig ;)

Hade ingen förväntan om att ens få komma på intervju, då jag faktiskt inte alls har någon utbildning på området...
Som ni nu förstår har jag inte sökt en förskolärartjänst, utan nåt helt annat, nämligen kallskänka =)

Idag var jag alltså på intervjun, det gick jättebra och verkade vara något som skulle passa mig som handsken faktiskt!
Chefen verkade vara jättepositiv och tyckte att jag skulle komma o provjobba en helg..

Arbetsuppgifterna skulle vara att göra sallader, smörgåsar, enklare bakverk, tårtor ta emot beställning & ta betalt !

Jag tycker att sånt här är jättekul, har jobbat på ett café där jag gjorde ungefär samma saker, innan jag började plugga, trivdes då också jättebra med arbetsuppgifterna...men var då andra saker som inte funkande...


Byta karriär????

Nja..det blir ändå inte så, inte den här gången iallafall..

Arbetstiderna o lönen passade mig inte alls ...synd...!




#1 - - Lena:

Vad trist att det inte blev nåt, hade varit roligt om du hade fått lön och arbetstider som passat dig!!!



Dock är jag glad över att ha dig kvar på jobbet, fina du! ;)