Solen gör mig glad!

Imorse var vi uppe med tuppen, strax efter 7 åt vi frukost! Elma väckte oss redan vid 5, rtor att hon hade lite ont magen då hon låg o gnällde medans hon halvsov..
Strax innan 8 åkte halva familjen, F och Albin, iväg till hockeyskolan. Jag o Elma stannade hemma o gjorde oss iordning i lugn o ro, sen tog vi tjejer en tur till Köpis.

Det är helt otroligt vad olika våra barn är, Albin har det aldrig varit någon hit att ta med sig på affärer, honom har man fått jaga, Elma däremot hon traskar på lungt o fint o kikar på grejjer o kommer som en liten hund när man ropar =)
Vi köpte ett par galonbyxor till Albin, jag provade lite skor osså kikade vi på bokrean o köpte lördagsgodis till kvällen melodifestival.

Vi har hunnit med en promenad, Elma sov i vagnen o Albin tog premiärturen, för iår, på cykel.
Det är såå härligt att våren snart är här, jag får en riktigt enegikick när solen skiner =)

På eftermiddagen har vi varit på 8 årskalas!

Vad har ni gjort idag???

#1 - - Lena:

Hej vännen!



En tjej som skrivit till mig som ville beställa ett halsband från dig...din mail verkar inte funka...jag skickar henne hit till bloggen så kanske hon kan nå dig!



Heter Stina...jag pluggade med henne!



Kram!