Smälter

Oj vad det smälter fort nu! Nu måste det väl vara vår..eller hur ?!   ;)

Jag älskar verkligen våren, det blir ljusare och dagarna blir längre jag känner mig gladare och mer levande =)

Men inget är bättre än sommaren ändå ;)

Väntar och längtar!

Ikväll har jag varit o simmat men A, jättekul att komma iväg o prata lite vuxenprat och samtidigt röra på sig litegrann =)

Många verkar ha fått skattebeskedet redan...men inte vi..undrar om det blir en glad överaskning, eller inte??!!

Gonatt!

#1 - - Anna:

Gå in skatteverkets hemsida och kolla vad erat besked är där



Hoppas att allt är bra annars och om ditt förra inlägg, av det jag lärde känna dig under tiden i skolan så är du en underbar person som verkligen tänkte på Albin då, och det jag läser här så är du en underbar mamma



Alwin säger också saker som man inte vill höra, men tror inte att det verkligen menar det



Kram på dig