Mysig dag

Idag var det första dagen på vår semester då vi bara är vi, jag, F och barnen.

Vi har haft en bra dag, som började i lekparken när vi var nöjda delade vi på oss, Albin och F gick och badade i poolen och jag & Elma gick till stugan o stekte pannkakor!

Efter lunchen åkte vi iväg till Kalmar, shoppade & käkade glass!

När vi kom hem hade solen kikat fram så då blev det en tur till standen och lite vattenlek =)

Dagen avslutade vi med att göra en liten utflykt, bara iväg till en liten avsides strand här på campingen, vi tog med oss maten dit o grillade där. Vi plockade stenar o kastade i vattnet & fina stenar att spara på, jag älskar stenarna här på Öland =)























#1 - - Anna:

Underbart!!!!!



Kram

#2 - - Lena:

Hej!

Vilka fina bilder både i detta inlägg o det förra. Ni ser ut att ha det skönt! :)

Vi har också varit på semester denna vecka, Vimmerby o Gränna. Nu är familjen på väg hem igen o jag ska bege mig till Trollhättan o Johanna. Krånklig väg med olika tåg o bussar men det ska väl gå! :)

Ha en fortsatt fin semester. Kram!!!!