Hem ljuva hem!

Äntligen hemma, borta bra men hemma b ä s  t!!!!

Vi körde över Ölandsbron strax efter 17 igår och landade på gården hemma 23.57!

Resan gick okej! Elma somnade strax före halv nio Albin däremot höll sig vaken till efter 22, sedan sov dom till vi kom hem, & fortsatte sova i sängarna =)

Idag har vi städat ur bilen, packat upp all packning och tvättat massor!

Aldrig har jag gillat mitt hem och min säng så mycket som igår när vi  kom hem, ljust o trevligt! Jämfört med stugan på 18 kvm, allt i mökt furu, väggar, tak och möbler, toalett och duschen utanför dörren, delade en 80 säng med Elma i nio nätter...
Stugan var iochförsig helt okej! Men det var skönt att komma hem! =)

 

Elma badar o plaskar i minipoolen medans jag städar ur stugan, F och Albin badar i poolen för sista gången!



Vi hade små kompisar precis ovanför dörren, ett svalbo med ungar i,  såhär stora hade dom blivit sista dagen =)


Innan vi åkte hem till Valbo, avslutade vi ölandssemestern med en underbar dag i Färjestaden, vi badade utanför "Talludens camping".
Vädret var strålande, det var jättevarmt, varma vindar, härliga vågar strömmade in mot land och vattnet var helt underbart! =)













Albin värmer sig lite under handduken =)



Elma somnade på filten, naken under handukarna =)








#1 - - Lena:

Skönt att det gick bra att komma hem! Borta bra men hemma bäst! ;)



Bra jobbat att ha delat säng i 9 nätter, skulle jag aldrig ha klarat! Haha!