verklighet

Imorrn är det dags, dagen då vår lilla lilla bebis börjar på förskolan :/
Herregud..vart tog dessa 15 månader vägen???

Många blandade känslor idag...

Jag vill inte släppa taget, vill vara hemma längre - samtidigt känns det spännande och roligt, ser framemot att börja jobba igen om två veckor...

Många funderingar...

Hur ska logistiken funka när allt rullar på med jobb och förskola?! Hur ska vi(JAG) hinna med allt? Hur kommer det gå med Elma och inskolningen??

Nu är det dags att börja passa tiden!!

Ni ska bara veta hur dålig jag blivit på att passa tider under föräldraledigheten, med två barn och ett förvirrat sinne ;)

Nu har vi två veckor med diverse omställningar framför oss...sen är det verkligen vardag igen!...

#1 - - Pernilla:

Jag tror det kommer att gå jätte bra! Lina började förra veckan och det var nog jobbigare för mig än för henne. Lycka till Elma!