Dag 8 - åt rätt håll

Eftersom Elma blivit så himla ledsen vid lämningarna och inte varit särskilt trygg, bestämde jag mig för att stanna ett litet tag idag innan det var dags för lämning..

Vi började med att lämna storebror ute på gården därefter gick vi in och klädde av oss o gick vidare in på avdelningen..

Jag hann inte mer än sätta mig ner på golvet med Elma, när en personal från Albins avdelning kommer inrusande och talar om att min prins har ramlat i pulkabacken och slagit munnen, tänderna har gått igenom läppen säger hon..??!

OJ...ja det var inte så mycket att göra än att snabbt vinka med Elma och springa ner till Albin..

När jag kom ut på gården ser jag att Albin leker för fullt i backen igen, han har skrapsår på läppen och är lite svullen, blöder liite vid tandköttet  men tänderna sitter fast.

Jättetokigt att Albin skulle ramla precis just då...nu blev det återigen en snabb lämning..

MEN det har gått bra idag, iallafall helt okej! Hon satt med vid bordet, åt dock inget idag heller sedan somnade hon på MADRASS!!! Helt otroligt jag trode knappt att hon skulle somna överhuvudtaget i sin vagn..=)



O vad det gäller Albin så ska vi till tandläkarn på måndag för säkerhetsskull!