Inte lika bra idag!

Imorse började jag 7.00!

6.43 vaknar jag och kollar på klockan..SHIT!

Fick liiite bråttom, min jäkla mobil hade slagit av?! Så inget alarm gick på..

Det är ju så himla typiskt, när man SKA upp tidigt, då sover ju självklart båda barnen som stockar, annars kan man räkna med att bli väckt runt sex! (eller ibland tidigare..)

Som tur var skulle jag inte lämna barnen idag, då F börjar lite senare på onsdagar, han fick ändå både en och två gånger försöka väcka minstingen, HELT otroligt...kan hon inte sova på helgerna istället ;)

Jag gled in på jobbet nån minut över sju =\
....Ganska snabb ändå va ;)

#1 - - Johanna Olsson:

Haha, perfekt Therese!

Du är snabb du, aldrig har du väl varit så glad över att du har jobbet så nära?!

#2 - - Matilda:

Oj oj oj=) Tänk om du skulle ha stressat iväg till förskolan först också, haha.

Hur gick det när F lämna då? Lika ledsamt? Hur går det för övrigt? Kram på er!