Första dagen på jobbet

Då har jag alltså avslutat min första dag på jobbet efter den låånga ledigeheten..

Det har gått över förväntan, påklädning & frukost gick problemfritt vi kom iväg i tid och var på jobbet i tid! =)

Det har såklart varit massor med nya intryck, ALLA barn är nya för mig & nya rutiner ..men för övrigt så känns det ungefär som om det var igår jag var där senast...

..det rullar på med andra ord !
#1 - - Johanna Olsson:

Det där fixar du lätt! Många känslor när man kommer tillbaka kan jag tänka mig, efter lång ledighet blir det ju både skrämmande och förväntansfullt att komma tillbaka.

kram, tack för senast :)

#2 - - Lena:

Skönt att det gick bra, tänkte på dig igår! =)



Härligt med en rivstart andra dan också! Haha! Bra jobbat att ändå vara där hyfsat i tid! ;)



Kram vännen!