Dåligt med uppdatering..

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen på bloggen, det har blivit korta o tråkiga inlägg den senaste tiden..dels pga av tidsbrist och dels pga att jag inte haft så mycket att skriva om...vardagen flyter ju lixom på o dagarna går som i varandra..Inte så kul att läsa om diverse hämtningar o lämningar på förskolan samt vilken middag det blir...


Just nu har jag för övrigt lite jobbigt med mig själv, många gamla "spöken" har kikat fram ur garderoben...det kanske kommer ett inlägg om det framöver..vi får se..


Vad vill NI läsa ???
#1 - - Nina: Mamma till theo & ludvig <3:

Jag tycker om din blogg oavsett vad du skriver :) är själv dålig på att "variera" inehållet i min blogg. tråkigt med gammla spöken :( hoppas du mår bra. själv börjar jag bli deppig, vardagen e lika. kommer sällan hemifrån, utan körkort känner jag mig så inlåst! men barnen får en att lysa upp :) kom gärna ut när ni kan :) kramar